2017. augusztus 24., csütörtök

+one a Bánki kilátás

Már nagyon régen terveztem, hogy neki indulok ennek a helynek, vagyis a mai állomásomnak Bánknak.
Jelenlegi helyszín Bánk, egy kicsiny kis üdülőfalu a Cserhátban. Tóval, dombokkal s megannyi nyugalommal.
A település már az őskortól lakott terület volt, mára 800 lakossal. Minden megtalálható ezen a településen, mint ahogyan azt a geoláda oldala is leírja azt. (posta, bolt, templom, suli, tájház, wellness, kocsma és a többiek)  
Legfontosabbként a romantikus tópartot emelném ki a látnivalók közül és a geoládát!
GEONEO  - Megtaláltam -
Milyen érdekes, hogy a település lakói magyarok és szlovákok. Békésen megférnek itt, vegyes nyelvet beszélve.

Nagyon fontos megemlíteni, bár sajnos Én nem jártam arra, hogy amiatt is érdekes ez a hely, hogy a legendás trombitásról elnevezett jazzfesztivált itt Bánk-on tartják.
Louis Armstrong Jazzfesztivál

Bánkon található Louis Armstrong emlékszobra a Tó Hotel kertjében.

Igaz a látogatás az inkább a pihenésről szólt és nem is a Jazzről, pancsolni szerettem volna, de bele se mentem a vízbe. Inkább aludtam egy jót a parton.
Ébredést követően pedig egy kis geocaching, majd irány tovább!

GEONEO The Travel Bug 2017

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése